onsdag



vaknar av huvudvärk, tar ipren och kräks i diskhon. KUL.
viiiill inte vara sjuk enda dagen denhär veckan där det är varmt och soligt.
men det är väl karma som sparkar mig i magen, heh.

har druckit lite juice, vet inte vad jag borde äta (är skithungrig) för jag vill äta ngt skönt,
om jag skulle kräkas igen.



buhu, ringde erik på jobbet & han låg och vilade på sin lunch för att de har så mycket att göra,
blir så ledsen över att han behöver slita ut sig,
han sa själv att både hans rygg och handleder kommer paja inom ett halvår. blä.

jag tror att jag är kär. jag är kär.


hejdå.

Kommentarer
Postat av: t

PULVERMOS, funkar alltid<3

2009-03-19 @ 08:18:01
URL: http://nestea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0