Skeppåhoj! Även om jag nu pajar Cissis system med veckodagar. LÖRDAG!!! Glad nu Cissi? (Hon är liiiite labil, den där Cissi)





Cissi bygger vingar. Så jag, (Asballa Erik) shanghajar bloggen och slänger ihop nåt underhållande, till skillnad från Cissis gråa gaggande.

Maskerad, folk slipper bry sig om att vara snygga, till förmån för alkoholkonsumption och diverse andra dumheter. Jag gillar det, alla gillar det. Och kvällens stjärna kommer ju definitivt vara Moi. Lösmustaschen är införskaffad, samt lite jäger!


Fråga: Är JAG ett pucko för att jag påpekar att Cissi ser lite flummig ut när hon mumlar för sig själv medans hon sitter på golvet och knåpar ihop ett par vingar till sig själv?
SKULLE INTE TRO DET! Undertecknad är en ytterst stabil och skötsam ung man i sina bästa år osv. Cissi däremot...wackoooo? Helt galen är hon. Man kan inte låta henne vandra fritt i en sekund! Får skaffa ett koppel och en skål frolic...

Kommentarer
Postat av: h.

Hahahaha!

2009-03-15 @ 04:22:56
Postat av: Alicia

GILLAS!

2009-03-15 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0