söndag

söndag.
fan att jag ska dra upp dethär, att jag ska dra upp såren och hälla i saltet själv.
och att jag i samma jävla veva ska göra erik arg, svartsjuk, jagvetinte.


det har varit en bra helg, i fredags var det horfest hos britta på odenplan.
mötte upp erik och några andra på tunnan, som vanligt. donken och taxi hem.
lördags så åt vi hemmagjord pizza hos erik och sen gled vi ner på hofen.
träffade sinnessjukt mycket folk man kände, richard, lucas, rufus osv osv.
och så fredrik, som jag visste skulle vara där. wow.
allting blev skitskumt, jag gjorde det antagligen skumt, men ja,
FAN, det var så fortf så färskt och så oavslutat och fan fan fan

blir bara så förbannad på mig själv för att jag låter honom komma åt min hjärna
och för att jag beter mig såhrä jävla illa inför de människor jag uppskattar tusentals gånger mer.


det är ju som en jävla drog,
ett jävla beroende.


justja, tog ut min septum
orkar inte gå i skolan
och måste sluta blogga

tjarå.

Kommentarer
Postat av: E

sluta blogga är det sista du ska göra mitt hjärta! tack!

2009-03-23 @ 14:17:41
URL: http://emmaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0