tisdag

så, då har jag möblerat om mitt rum, eller ja, jag gjorde det igårnatt..
borde starta ett tvprogram där jag går och möblerar om hos folk mitt i natten och se hur mycket man hinner innan de vaknar.
så som en kul tvist kanske man kan göra så att när familjen vaknat, då lämnar man allt precis som det står så får de skylla sig själva :D

rummet känns bra men ska piffa upp det sista sen idag, har tid innan mamma kommer hem.
finns en risk att hon ställer sig i hallen och suckar att jag är omöjlig. (det är inte första gången jag möblerar om här direkt....)

men jag har ätit tacos till frukost och klätt på mig så ska snart ta tuben in till stan och möta upp erik för lite billig lunch.
ehehe, önskar mig ett jobb plx.


tjoudlldueuueel. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Det är bra underligt det där att det är roligast att möblera om och städa på natten när det låter som mest och stör som mest och syns som minst och man är som mest trött men det är precis samma här. Är taggad på städning nu men känner mig själv alltför väl. Det kommer börja röjas om ett par timmar när jag borde sova eller åtminstone plugga naturrealism. Puss

2009-03-17 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0