torsdag


tjololuo, laddade ner röyksopps nya album Junior, men jag vet inte vad jag tycker..
tycker det låter lite Björk? åandrasidan kan jag INGET om musik så ska väl inte uttala mig, hehe
alltså, låtarna är bra men röyksopp för mig är ju Eple & what else is there..

men men, åkte till skolan och pluggade med carolina idag, skrev samhällskunskap
& vi blev faktiskt klara med det skriva iaf, rätt otippat med tanke på att vi fick uppgiften igår(!).
börjar jag bli en "snällisnällis" (citat Skurken i datorn) och pluggar?

tänkte köpa mig ett par joggingskor också, ett par riktiga
så jag kan sluta skylla ifrån mig och börja träna. (ehe...)


imorgon blire iaf KENNY STARFIGHTER, pepppppp.
justja, måste betala min faktura och hora ihop lite pengar av pappa så att helgen går runt, heh..


pussdåva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0